Προϊόντα για toujeo 300 iε ml (2)

Ορυκτό Turbo 20W-50 - Tipp Oil Manufacturer Ldt. Co. KG

Ορυκτό Turbo 20W-50 - Tipp Oil Manufacturer Ldt. Co. KG

TIPP OIL Mineral Turbo 20W-50 είναι ένα ορυκτό πολυδιάστατο λάδι κινητήρα για αυτοκίνητα και φορτηγά με κινητήρες Otto και Diesel, με και χωρίς υπερτροφοδότηση, καθώς και για κινητήρες επαγγελματικών οχημάτων. Επιτρέπει παρατεταμένα διαστήματα αλλαγής λαδιού σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Επιπλέον, διακρίνεται για τις καλές ιδιότητες εκκίνησης σε κρύες συνθήκες, τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, της τριβής και της φθοράς. Με το TIPP OIL Mineral Turbo 20W-50 έχει αναπτυχθεί ένα αξιόπιστο και ανθεκτικό λάδι κινητήρα. Ποιότητα - Κατηγορίες Προδιαγραφών: - API CH-4 - API SL/CF - ACEA A3/B4 - ACEA E2 Το TIPP OIL Mineral Turbo 20W-50 έχει αποδειχθεί πρακτικά και έχει δοκιμαστεί σε μονάδες με προδιαγραφές πλήρωσης: - Cummins CES 20071 - Deutz DQC II-10 - Mack EO-M - MAN 271 - MB 228.1, MB 229.1 - MTU Typ 1 - Volvo VDS - VW 501 01/VW 505 00 Έχουμε εισαγάγει το πρώτο παγκόσμιο σύστημα επιστροφής για δοχεία, προκειμένου να συμμετάσχουμε ενεργά στην προστασία του περιβάλλοντος. ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ: περίπου 10 ημέρες ΤΥΠΟΣ: Συνθετικό ΜΕΓΕΘΟΣ: 1 λίτρο, 4 λίτρα, 5 λίτρα, 20 λίτρα, 60 λίτρα, 200 λίτρα ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ: Γερμανία ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΗ: API CH-4, API SL/CF, ACEA A3/B4, ACEA E2 ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ: Tüv Nord DIN EN ISO 9001 ΙΞΩΔΙΤΑ: 20W-50
FLC 700 - Σπρέι Σιλικόνης

FLC 700 - Σπρέι Σιλικόνης

Το ELKALUB FLC 700 είναι ένα υψηλής ιξώδους λιπαντικό (περίπου 30.000 mm²/s στους 25 °C) με μεγάλη διάρκεια ζωής. Η λιπαντική μεμβράνη του ELKALUB FLC 700 είναι ουδέτερη ως προς τη μυρωδιά και διαφανής μετά την εξάτμιση του διαλύτη. Οι μεταλλικές επιφάνειες προστατεύονται από τη διάβρωση χάρη στη μεμβράνη. Το ELKALUB FLC 700 δεν αφήνει λεκέδες. Η χρήση του γίνεται κυρίως για τη βελτίωση των λιπαντικών ιδιοτήτων του χαρτιού, του χαρτονιού, του καουτσούκ, του ξύλου και των πλαστικών. Το ELKALUB FLC 700 δεν πρέπει να ψεκάζεται σε ζεστές επιφάνειες ή κοντά σε ανοιχτές φλόγες. Η λιπαντική μεμβράνη που παραμένει μετά από μια σύντομη εξάτμιση δεν πρέπει να εκτίθεται σε θερμοκρασίες άνω των 170 °C.